Saturday, 10 December 2011

Search Fory Something :'(



Hello , Hye , Assalammualaikum . Malam niyy memang terasa boring . You know , tonight I'm so  BORING . Boring,boring dan boring !! BOSAN !  Tolong aku ! aku bosan ! malam niy memang dah tak tahu nak buat apa - -' Online,online,online .

Seharian mencari VIDEO . Tapi ngak ketemu ! Kay , video Harimau Malaya masa dekat HOTFM hari tu . Korang tahu kan ? Aku tak sempat tengok . Sebb mase tu aku masih membuta . HEHE . Bangun-bangun , tengok HotFM tu dah abes . Pastu my mom ckp Nazmi , Fandi , Muslim datang HotFM . Aduh , kenapalah my mom tak kejut . Sampai sekarang tak jumpa . Korang tahu tak nak cari kat mana ? korang ada video tu ? Kalau ada share-share lah kat kami . Kami tak sempat tengok . T_T taw taw .

Kay , daripada boring , baik aku baring + tidur :) kan ? ByeBye . Assalammualaikum .

I'm Falling In LOVE with SOMEONE <3

Dah baca ? Like kalau suka :)

0 comments: