Saturday, 17 March 2012

AAHHH ! BORING AHH KAUU !






Heyyo , assalammualaikumm ! Harii niyy kann , kann , sayaaa tak berapa nak sihattt ! tengokk ahh ats tuu . diaaa punya pasaaallll ! Harii niyy sayaaa tensionn sangatt , coz Fb ta leyh bukak , virus selesema pulak dahhh , boringg -,- 

Sayaaa , sayaaaa , abang ~ abang ~ abang sebnarnyaaa ~ Ehh , terikut Mamat Khalid plakk dahh -.- Okayy lhaaa , sayaaa dah lama tak update an ? an ? kat atas tu punya pasal lhaa . Yelaaa , kan exam . kang tak boleh masuk semua benda yang aku bacaaa . Exam hari tu , bolehhh lhaaa , bolehh lhaa . adaa yang susah . ada yang senang . yang senang tu Sivik ajee lhaaa . Mwahhahaa #gila apa ?

Btw , FB tak boleh bukak ? kenapa ? kenapa ? *kelamm-.- Ye , ye tak boleh bukak . kena block . HAHAHA . Salah aku jugaakkkkk ^ ^v kena detect lha , itu lhaaa . kang aku tutup jugak kang baru tawww . Mark niyy macam macam lhaa haiiii -- 

Exam korang pulak macam mana ? adaa okayy ka tak okayy kaa ? Harap semuaaa pelajarr dalam duniaa niyy CEMERLANG lha yeee . Makin maju lhaaa negaraaaa negaraaaa :) Cuti niyy ada pegi mana-mana tak ? saya duduk rumah jeaaa . tak pegi mana coz ayah kerja . Balik kampung pun takkk . Boring ouhh dok umahhhh -,- Cuti niyyy saya dok rumahh baca novel tiap-tiap hariii . Cerita pasal novel , saya baca novel Kupujuk Hati . Kakak pinjam dari kawan diaa . sedihh owwww :'D 

Isnin niy dah nak sekolahhh ! OHMYY o.0 Bersiap sedia lhaaa untuk berdepan dengan cikguuu ! cikgu confirm-2 nak bagi markah kertaz exam punyaaa -.- Mintak-mintak lhaa . aku dapat bnykk A+++ Terutama dalam subjek SJ ! AMIN AMIN :) Okay , okayy dah lhaa tu membebelnyaaa . byeee ;D

Dah baca ? Like kalau suka :)

Saturday, 25 February 2012

Awak ! BYE :')




Sya menangis bukan kerana sya memerlukan awokk , bukan kerana sya mahu awokk kembali kepada sya tetapi kerana sya akhirnya menyedari sya terpaksa belajar untuk lupakan awokk :') sya akhirnya dapat menerima perpisahan ini . Kemudian awokk tersenyum kepadaku . Sya jatuh cinta dengan awokk untuk kedua kalinya ! Soal hati tiada undang-undang . Mahupun undang-ndang negara :) Apatah lagi paksaan . Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta . Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , masih mendoakan kebahagiaan untknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi :') Orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata bukan ? 

Awokkk , awokk , terima kasih untuk segalanya ! Harap awokk bahagia bersama si dia :) sya mintak maaf atas kesilapan yang sya pernah buat :( semua ini mungkin salah sya . bukan mungkin , tapi benar ! sya sedar siapa diri sya sekarang :) sya mengaku , sya curang pernah curang kat awokk :'( tapi , sya tak curang seperti dlm fikiran awokk dulu ! sya tanak jadi bodoh sombong ! awokk tak faham perasaan sya . awokk tak tahu apa yang ada dalam hati sya . Sekarang niy , awokk buat sya benci  awokk sebab awokk buat orang jatuh cinta kat awokk sedangkan awokk tak mecintainya lansung . bye ! assalammualaikum :')

Dah baca ? Like kalau suka :)