Sunday 20 November 2011

TODAYS !




Hello everyone ! Malam tadi kan , aku mimpi , mimpi yang paling terindah dalam hidup aku . Ini mimpi seorang wanita yang tergoda akan sepupunya sendiri ! Pernah ade kan orang yang minat atau suka dengan sepupu sendiri ? Macam Mak long and Pak long aku , siap kahwin lagi !

Aku balik kampung belah ayah , kami satu family duduk rumah opah cu aku kejap . Pastu aku nampak budak lelaki dekat atas tangga tengah tengok aku . Dia pandang tak terkedip lansung ! Suka hati kau lah budak ! Lepas tu , kemana aku pergi dia mesti ada kat situ jugak ! menyebok ar kau ! Then , aku sengaja lah tego dia . Aku bagi dia sehelai kertas , ' kau mesti nak nombor phone aku kan ? kan ? mengaku cepat ! nah ! amek lah niyy . Tapi aku tak bagi kau nombor phone aku . Aku bagi email FB jea la ehh ? ' Dia pon ambil lah kertas tu .

Lepas tu , tiba - tiba je aku ada dekat kedai . Kedai apa pown aku tak tahu - -'  Jumpe dia lagi ! tengah duduk dengann ........................ My EX 2 ! Sejak bile dorang kenal ? Pelik - pelik mimpi aku niyy . Dia senyum - senyum  , aku pon senyum lah balik :)) Masa kat kedai tu , aku nampak arwah opah aku ! Aku rindu Opah  ! :( Entah tiba-tiba aku COUPLE dengan dia ! Eh ? bila ? pukul bapa ? hari apa ?

Masa tu dekat tasik . Kitorang dating-dating lah sekejap :P Alah ~ biasa lah , macam korang jgak kan ? dating - dating ? eee , gedik >< Tiba-tiba aku lemas . Pakwe aku tu lah yang selamat kan aku ! >< Aku bukak jea mate , dah ade kat hospital '- - ? Sebelh aku tu dye lah . Dan tiba tiba pulak , aku terjage dari tidur - -' Esh , kacau !

Act , laki tu bukan lah cousin aku , just macam kenal jea kat kampung tu . K la , sakit perut tiba - tiba . Bye !



Entry banyak perkataan Tiba-Tiba . Mimpi paling indah :) nguh ngehh ~

Dah baca ? Like kalau suka :)

0 comments: